Dil: Hareket kartları (Language: Alphabet Movement cards)

Hareket kartlarının türkçesi montesorri grubunda yayınlanınca bizde kızımla hemen denedik. Eğlencelimiydi? Evet Sırayla yapmadık ama belirtim :). Kartları sırayla çektik birlikte yaptık farklı benzeşimlerde kullandığımız oldu. Örneğin ağacın sallanması gibi. Ama 2 kart beceremedi bizimki. Olsun dedim zamanla oda olacak. Islık çalmak ve parmak şıklatmak.

Hareketlerin ingilizce kartlarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. http://thehometeacher.wikispaces.com/file/view/Body%20-%20exercise%20abc.pdf

Bir haftasonu ve sinemada film keyfi

Melis’le uzun zamandır anne-kız gezisi yapamamıştık. Karmakarışık filminin reklamını görünce ne dersin gidelimmi dedim? Yüzündeki tebessümü size görseydiniz onu o an sinemaya götürmek için jet bile kiralardınız sanırım. Neyse ben jet kiralamadım sadece arabayı aldık 🙂 Anne kız gezmenin en güzel yanı ne biliyormusunuz herşeye 2 kişi karar vermek. Belkide bu bizim 1 senedir süren özgürlüğümüzün kısıtlanmasındandır. Neyse işte film çok eğlenceliydi. Yan salonda Eyvah eyvah 2 oynuyordu. Ama iddia ediyorum biz daha çok eğlendik. Ama bu filmleri biraz dahamı kısaltmalılar acaba? Arayı zor getiriyoruz vallaha. Aradan sonrada sonuna zor konsantre oluyoruz. 20+20 olmazmi? Ne bilim işte. Yada mısır patlağının ortalama yenme süresi nedir? Sorular sanırım böyle uzar gider. Sinemadan sonra ilginç olanda şu; her zaman filmle ilgili hatıra birşey almak yerine markete gidip alışveriş yapmayı tercih ettiğini söyledi. Sanırım bu eve gitme süresini uzatmak içindi!!

Haftasonunun sözü ise şuydu:
Telefon anneye uzatılır
“anne müdürün arıyor sorsana Melis gelebilirmiymiş” idi.